Naprawa i serwis


• Laptopów • Telefonów • Konsol

GODZINY OTWARCIA:
pon. – pt. 10:00 – 18:00

Nawet dziecko wie, jak cenne jest środowisko. Naprawa urządzeń elektronicznych pozwala na zmniejszenie ilości odpadów oraz oszczędność pieniędzy.

  • 1. Właścicielem serwisu komputerowego jest przedsiębiorstwo: 
    Mateusz Gwizdak, Wola Dalsza 479, 37-100 Łańcut, zwana dalej SERWISEM.
  • 2. Serwis działa w godzinach od 10.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku.
  • 3. Warunkiem przyjęcia przez serwis zlecenia wykonania usługi jest dostarczenie urządzenia do serwisu i podanie niezbędnych danych osobowych, koniecznych do wystawienia rachunku i ewentualnej korespondencji.
  • 4. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobligowany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dyskach komputerów.
  • 5. Na życzenie klienta serwis odpłatnie może wykonać archiwizację danych w cenie od 40 zł brutto w zależności od rodzaju i objętości danych.
  • 6. Oprogramowanie (włączając systemy operacyjne Windows) nie jest objęte warunkami gwarancji.
  • 7. Zlecenia, których wartość nie przekracza 100zł brutto serwis wykonuje bez uprzedniej konsultacji z Klientem.
  • 8. Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie wylegitymowanie odbiorcy sprzętu dowodem osobistym.
  • 9. Zamówione usługi wykonywane są co do zasady w terminie do 10 dni roboczych. Jeśli termin naprawy miałby się wydłużyć Klient zostanie o tym poinformowany drogą telefoniczną bądź mailową. Jeśli to nie nastąpi, po upływie terminu 10 dni Klient zobowiązany jest do stawienia się w serwisie celem odbioru urządzenia i opłacenia wykonanej usługi.
  • 10. Po upływie 90 dni nieodebrany z serwisu sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne.
  • 11. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu, że regeneracja niektórych układów elektronicznych wykonanych w technologii SMD bądź BGA nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Wówczas naprawa jest możliwa poprzez wymianę wadliwego układu, o ile będzie osiągalny..
  • 12. Koszt ekspertyzy komputerów stacjonarnych wynosi do 100zł – opłata jest pobierana w przypadku rezygnacji z naprawy lub nie stwierdzenia usterki.
  • 13. Koszt ekspertyzy notebooków wynosi do 100 zł brutto – opłata jest pobierana w przypadku rezygnacji z naprawy lub nie stwierdzenia usterki.
  • 14. Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzony sprzęt poddajemy utylizacji.
  • 15. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× Cześć, Zapraszamy do rozmowy